Huolto- ja takuutiedot
BRL Electronics tekee yhteistyötä Ruotsin johtavan huoltotyöpajan ja toimittajien kanssa, mikä tarkoittaa sitä, että voimme tarjota korkeatasoista palvelua sinulle asiakkaana. Pyrimme aina pitämään palvelut mahdollisimman lyhyinä.
Jos tarvitset palvelua tai tukea, sinulla on usein mahdollisuus ottaa suoraan yhteyttä kumppaneihimme. Se antaa sinulle asiakkaana mahdollisuuden keskustella suoraan asianomaisen tuotemerkin asiantuntijan kanssa. Nämä palvelun asiantuntijat voivat usein päättää suoraan, onko tuote lähetettävä huoltoon tai onko mahdollista korjata tuote itse. Tämä säästää aikaa sinulle asiakkaanamme ja auttaa meitä pitämään palveluajan lyhyenä.
Tutkimusmaksut
Huomaa, että takuu kattaa tehdasvirheet. Takuu / valitus ei esimerkiksi kata virheitä tai virheellisiä asetuksia. Siksi on tärkeää, että noudatat tuotteen käyttöohjeita, jotta vältetään tarkastusmaksun periminen. Huoltokorjaamolla on oikeus periä tarkastusmaksu (noin priset i euro) tapauksissa, joissa takuukorvaus ei kata kustannuksia.
Palautuksen käsittely
BRL Electronicsin asiakkaana sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi 60 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. (Ei koske tuotteita, jotka on lähetetty sinulle asiakkaana kuormalavalla). Tuotteen palauttamiseksi tuotteen pakkauksen on oltava siinä kunnossa kuin ostit tuotteen. Jos asiakas ei ole käsitellyt pakettia oikein, menettää hän peruuttamisoikeuden (etä- ja kotimyyntilaki). Palauttaessasi osia paketista, joissa hinta on alennettu, on asiakkaan maksettava normaali hinta tallentamastaan tuotteesta. Asiakkaalta veloitetaan palautusmaksu, joka kattaa toimituskulut.
Returavgift:
1-3kg 13 Euro
3-5kg 16 Euro
5-10kg 19 Euro
10-15kg 23 Euro
15-20kg 27 Euro
20-up På begäran
Gör ett service/garanti-ärende genom att klicka här >