- Yksinkertainen DIN ohjauspyörän tuella
- 160 MHz 32-bittinen oma DSP
- 20-kaistainen EQ
- Aikakorjaus
- Yhteensopiva ohjauspyörän hallinnan kanssa
- 4x50W MOSFET
- Bluetooth 5.0 & handsfree (sisäinen ja ulkoinen mikrofoni)
- 3 paria matalan tason lähtöjä (mitattu 4 volttia)
- 24-bittinen DAC
- FM-radio RDS:llä
- Muuttuva näyttö- ja nappivalaistus
- Kaukosäädin mukana
HUOM! Jos aiot liittää ohjauspyörän kaapelit Connects2:sta MAX M140BTX:ään, käytä silloin kaapelia, joka on merkitty Pioneer/Sony, se on 3.5mm-kaapeli.
Kun yksi tai kaksi pääteastetta ei riitä
On selvää, että haluat laajentaa ääntä. Yksi, kaksi tai kolme pääteastetta? Kolmella matalan tason lähtöparilla voit liittää useita pääteasteita. Eniten vaikuttaa se, mitä GAS kutsuu "True 4V":ksi, mikä tarkoittaa, että autostereo tuottaa 4 mitattua volttia matalan tason lähtöissä. Tyypilliseen MAX-tyyliin se ei riitä - M140-BTX vie äänikokemuksen seuraavalle tasolle varmistamalla matalan impedanssin (>100 Ohm) parantaakseen signaali-kohinasuhdetta ja vähentääkseen ulkoisten häiriöiden riskiä. Matala impedanssi mahdollistaa useiden vaiheiden ajamisen ilman jännitteen häviämistä!
Kaikki, mitä voit toivoa autostereolta
Älä vain säädä jakotaajuutta pääteasteessa, tee se stereosta! Kun puhumme jakomahdollisuuksista, M140-BTX loistaa, kiitos oman kehitetyn ja huipputehokkaan 160 MHz 32-bittisen DSP:n, jota kutsutaan GAS DEXT7375:ksi. Se antaa sinulle uskomattoman hallinnan äänestä suoraan stereosta. Voit ilman ongelmia ajaa tavallista 2-tie-asetusta ylipäästösuodattimella etu- ja takakaiuttimille. Kun haluat tehdä enemmän, stereon DSP voi olla suureksi avuksi.
Entäpä ainutlaatuinen 3-tie-asetus valituilla jakotaajuuksilla? Suodattimen jyrkkyys on 6/12/18/24 dB oktaavissa! GAS on myös toteuttanut suodattimen, joka mahdollistaa diskanttitasojen alentamisen jopa 8 dB:llä 1.000 - 16.000 Hz:n välillä. Tämä on erinomainen sinulle, joka koet, että diskantti kojelaudassa tai A-pilareissa tuntuu hieman tunkeilevalta. On myös mahdollista valita tila, jota kutsutaan "Through", jolloin signaali lähetetään täysin suodattamattomana eteenpäin. Mahdollisuudet ovat lähes loputtomat. Katso sivun alareunasta, miten oma äänijärjestelmäsi voidaan säätää!
Voittamaton ekvalisaattori
Joskus haluat korostaa erilaisia äänen elementtejä, esimerkiksi haluat ehkä nostaa bassoa enemmän äänenkuvassa. M140-BTX:ssä on sisäänrakennettu 20-kaistainen EQ. Ainutlaatuista on myös se, että korjausfrekvenssin Q-arvoa voidaan säätää kolmella eri tasolla (2, 3 ja 4) sen mukaan, kuinka paljon haluat ekvalisaattorin vaikuttavan ääneen. Haluatko tietää lisää? Lue GAS:n kattava käyttöopas sivun alareunasta! Sinulle, joka haluat äänen kuulostavan mahdollisimman hyvältä, GAS on toteuttanut aikakorjauksen, joka mahdollistaa ajan ja suhteellisen vaiheen hienosäädön jokaiselle kaiuttimelle äänen ja stereokuvan optimoinnin täydellisyyteen autossa. Etäisyydet ovat säädettävissä 1 cm välein kaikilla lähtöillä.
Kuinka jakotaajuus voidaan säätää?
- Aktivoitu 2-tie jakosarja etuovissa ylipäästösuodattimella ja/tai alipäästösuodattimella. Heitä myös bassokaiutin tavaratilaan, joka säädetään alipäästösuodattimella.
- Jakosarja etuovissa, koaksiaali-kaiuttimet takaluukuissa, jotka jaetaan ylipäästösuodattimella. Ja bassokaiutin alipäästösuodattimella.
- 3.5" koaksiaali-kaiuttimet kojelaudassa, jotka jaetaan ylipäästösuodattimella. Samalla kun 6.5" keskiäänet jaetaan aktiivisesti sekä ylipäästösuodattimella että alipäästösuodattimella ovissa ja kaksi bassoelementtiä tavaratilassa, jotka jaetaan alipäästösuodattimella.
- SPL-järjestelmä keskiäänillä ja diskanteilla ovissa tai raggaripenkissä/SPL-penkissä ylipäästösuodattimella/alipäästösuodattimella ja ylipäästösuodattimella. Ja bassoelementti tavaratilassa alipäästösuodattimella.