Haluatko Bluetoothin Volvo V70-, S80- tai XC70-autoosi? Uusi stereo on usein parannus auton alkuperäiseen stereoihin, juuri siksi olemme valinneet tehdä paketin GASin mahtavalla autostereolla ja Connects2-asennussarjalla, jotta stereo sopii - ilman, että tarvitsee leikata tai liimata kaapeleita.
Täydellinen asennussarja pääyksikön vaihtamiseen (yksinkertainen-DIN) Volvo-malleihin, joissa on "Floating Dash". Mukana tuleva kaapelointi CAN-Busilla mahdollistaa jälkimarkkinayksikön kytkemisen. Säilytät myös yhteyden pääyksikön ja alkuperäisen päätevahvistimen välillä. Yllä olevasta pudotusvalikosta voit valita kahden asennussarjan välillä: aktiiviselle järjestelmälle (eli autossa on alkuperäinen päätevahvistin, mikä on hyvin yleistä näissä malleissa) tai passiiviselle järjestelmälle, jossa päätevahvistinta ei ole. Päätevahvistin, jos sinulla on sellainen, löytyy matkustajan istuimen alta!
Sopii
Volvo V70 2007-2011
Volvo XC70 2007-2011
Volvo S80 2006-2011
Jos sinulla ei ole alkuperäistä päätevahvistinta matkustajan istuimen alla, kaiutinkaapeleiden liitin sijaitsee matkustajan puolen kynnyksellä.
HUOM! Tämä asennussarja ei tue ajoneuvon valikon tai ilmastoinnin näytön toimintoa. Jos sinulla on Dynaudio-järjestelmä, peruutustutkat eivät toimi.
GAS GMA152BTR on edullinen Bluetooth-stereo helposti hallittavassa muodossa, joka tukee handsfree-puheluita ja 2 paria matalatasoisia lähtöjä. Kätevä kaukosäädin sisältyy myös pakkaukseen. Ihana lisäys on rakastetut ominaisuudet, kuten valittava valaistus ja RDS!
- Lyhyt runko
- Valittava valaistus
- 4x50W
- FM-radio RDS:llä
- SD-/MMC-korttipaikka
- 2 paria matalatasoisia lähtöjä
- USB, AUX & Bluetooth
- Ulkoinen mikrofoni handsfreeen sisältyy
- Kaukosäädin mukana
- Bluetooth 5.0
HUOM! Stereo ei ole yhteensopiva ohjauspyörän ohjausten kanssa.
Rakennä ääni mieleiseksesi
Haluatko laajentaa äänijärjestelmääsi? Ei ongelmaa! GMA152BTR:n takaa löydät 2 paria matalatasoisia lähtöjä, joita voi käyttää ulkoisen subwooferin ja kaksikanavaisen vahvistimen kytkemiseen etujärjestelmään tai ajamaan raggarilautaa? Tai miksei ajaa koko auton järjestelmää hyvin soivalla nelikanavaisella vahvistimella?